Tisdag.

Ännu en dag med fullt ös på jobbet. Åh vad det är kul att jobba då. 
Handlade lite saker till resan på lunchen. Snart åker vi - känns väldigt overkligt att jag ska få ligga på en solstol och sola en hel vecka! Gah så skönt. 
Efter jobbet idag tog jag ett pass på HK igen - bodybalance. Väldigt skönt att få sträcka, töja och andas.
Man kanske är lite stressad när man uppskattar att få gå och andas med ett gäng damer i en timme. 
Mamma "google" doktorn har kommit fram till att jag är omedvetet stressad... vilket nog kan stämma. I och med att jag är konstant trött. Mycket på jobbet, skola, försöka träna, hinna se vänner, allt det vardagliga. 
Kroppen kanske börjar säga ifrån. Så nu ska jag ta mig en funderare på om Master utbildningen verkligen ska bli av just nu.. Känns som kroppen kanske ska få nöja sig med att jobba 100%..
 
 
.
 
Ja som sagt, ska filosofiera i Turkiet. Nu ska jag ta sista tvätten och sen stupa i säng.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback