Tisdag

Ligger i sängen redo för min skönhetssömn! Trött efter en helg i Stockholm med fint tjejgäng. Himla mysigt var det.
Sprang tjejmilen i olidlig värme. Så verkligen inte något kanon lopp för min del men värme och onda fötter gjorde min tid 3 minuter sämre än förra året. Nästa år hoppas jag på 17 grader i stället för 27 och ett par lite nyare skor som fixar asfalt. Annars har vi shoppat, ätit gott, skrattat, pratat en massor (5 tjejer... Behöver jag säga mer?). Fick avsluta kvällen hos min älskade i charlottenberg. Vi ses alldeles för lite nu för tiden..

Idag har jag haft möte. Jobbat. Pluggat. Gjort comeback på HK, tvättat 2 maskiner och stickat ett halvt kuddfodral.

Nu ska jag sova! God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback