Söndag

Trotts att min sambo lämnat mig för helgen har jag haft en väldigt bra helg. I Fredags bjöd mamma och pappa på fredagsmys. Vin, mat och film. 
I Lördags så jobbade jag. Möblerade om och städade butiken lite. Hem och mormor och morfar var på besök. Fick lunch hos mamma och pappa. Sen följde farmor, mormor och morfar med till Kassåsen på besök.
På kvällen så tog jag ett bubbelbad och hade mini-spa. Raka benen, peela ansiktet, hårinpackning osv. Avslutade kvällen hemma i soffan med mina katter & en tjejfilm. 
Idag vaknade jag halv 9, startade att städa garderoberna. Ut med sommarkläder, kasta kläder som jag inte använt på 2 år.. (varför sparar man?!)
Sen tvätta all tvätt. Ut och sprang 8 km. Lunch och sen plugg & städ.
Har planterat lite blommor som jag tagit skott av. Får se om de överlever. Nu ska jag se på film och sticka.
 
Och min man han har det superbra i skottland! Unnar verkligen honom det. Golf, GT och fina golfbanor. 
En fin kväll på Nösund med de bästa.
 
 

Kommentarer
Postat av: anita :-)

Ønsker deg en fin uke :-)
Du er så snill , god og flink :-)
Klem

2013-09-01 @ 22:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback