Söndag

Vilken helg. Väldigt slapp och skön. Kändes som det var precis vad som behövdes. 
Jag & André har myst ikapp massa förlorad tid ifrån de senaste veckorna. 
Igår hade vi lite tjejkväll med mat, vin och tjöt hos Micka. Mysigt att vara med nära vänner.
Idag är jag seg. Trött i kroppen, ont i huvudet och allmänt seg och ont i nacken, och då inte av vinet ;) Det är något annat som spökar i min kropp. Får ju inte åka på någon sjuka nu när vi ska åka till Turkiet om en vecka. 
Gud så skönt det ska bli!! 
Mamma, Pappa, Anita & Roar. + Massa andra ska åka iväg och ha en väldigt skön vecka med sol och bad.
 
Nej. Nu ska jag se om laxen blir klar! LIte mat i magen kanske piggar upp. 
 
trött katt och en trött kristin.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback