Onsdag

Trött trött trött.
Så känner jag mig just nu. Vad hände med min energi? (behöver jag semester redan?)
Somnar halv 10 på kvällen och sover som en stock till kl 7 på morgonen. JA det kanske är hösten helt enkelt.
Jobbat. Gått lunch-promenad med Sara. Var välbehövligt att få frisk luft med en vän. 
Haft värdens huvudvärk hela dagen. Så var osäker på om jag skulle lämna blod - men jag tog mig dit och tänkte att det går säkert bra. Fast det var väldigt längesedan jag hade en sån huvudvärk - men efter att jag lämnade blod så försvann den spårlöst. Skummt. 
Handlade mat och sen tvätta bilen. Sen stryka all tvätt... Ja.. det kanske inte är så konstigt att jag är trött när det går i 110 hela dagarna.
Nu undrar jag vart André är.. inte hört något på hela dagen. Hoppas han kommer hem ordentligt...
 
Imorgon är det en jobbdag sen ledig fredag-söndag! SKÖNT. Riktig tjejhelg väntar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback