Måndag

Vilken rivstart på veckan. Jag hann nästan inte blinka på jobbet förrän kl var 6 och det var dags att stänga. 
Sjukt sliten när jag satt i bilen påväg hem. Stora mörka ringar under ögonen.. haha. Sliten var ordet.
Men med nöd och näppe så snörade jag på mig löparskorna och tog mig ut i den härliga höst luften. Inte de piggaste benen eller något fokus i löpningen men jag var ialafall ute.
Nu har jag pillrat i mig lite kvällsmat och skulle plugga...
Men jag vet inte på vad. Alla statistikuppgifter jag har kvar har vi inte gått igenom... så kanske kan vila från plugget ikväll :)
 
Saknar min storasyster lite idag. Såhär på en måndagskväll.. 
Men i Oktober får det minsann bli en Borlängetur!
 

Kommentarer
Postat av: kajsa

<3

2013-09-05 @ 21:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback