Söndag.

Myshelgen är över. I Fredags var det mys på hög nivå. Mat, godis och Skavlan i soffan med min favorit. 
Jobbade lördag. Storstädning av butiken! Riktigt effektiv... Sen direkt hem och tog hand om älgkött. Sen hem och gjorde mig iordning och till Charlottenberg och släktkalas för Roar. Jättemysigt! God mat, god dricka och trevligt sällskap.
Idag var det en riktigt inne dag. Har varit hos farmor och hon hjälte mig med resten av älgköttet. Sen lagade jag matlådor och sen hamnade jag & André i soffan. Tände en brasa och bara myste. 
André åkte til charlottenberg... och jag ligger i soffan och stickar med katterna.
Man ska inte klaga på en sån helg.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: anita :-)

Ønsker deg en fin uke :-)
klem

2013-10-21 @ 23:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback