Onsdag

Riktigt bra dag. Jobbet har varit bra. Lunch med Ronia och Elin, Mysigt! Sen blev jag kvar lite länge på jobbet och då skippade jag spinningen eftersom de skulle bli lite stressigt. När jag kom hem ringde Sanna, vi pratade en halvtimme och medans vi pratade började jag ta en promenad i kylan. Sen när vi lagt på ringde jag Carro (som jag skulle ha gjort för massa dagar sedan egentligen). Så vi pratade på i en halvtimme vi också. 
Mysigt att traska runt i skogen och prata med vänner. 
Sen gick jag in till pappa.. medans jag var där så blev det väldigt mörkt! Så han fick skjutsa ned mig :)
Nu har jag fått i mig lite mat.. planen var att jag skulle städa badrummet. Men jag får se hur det blir med den planen, jag råkade fastna i Bonde söker fru.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback