Onsdag

 Hela veckan har varit ganska hektisk. Massor på jobbet. Men har ändå lyckats ha energi över efter jobbet. I Måndags skolkade jag visserligen från träningen. Jag måste ha Sara med mig för att komma iväg verkar det som.
Och eftersom jag skolkade fick jag minsann prestera på hemmaplan. Hälsade på farmor och sen hem och storstädade huset. 
Igår tog jag mig faktiskt i kragen och tränade Bodybalance. Börjar tycka om den träningsformen mer och mer. Idag laddade jag för ett spinningpass - hade tillochmed ätit 2 kokta ägg för att ha energi till spinningen. Men när jag parkerat bilen och var redo.. så upptäckte jag att jag bara hade en sko.......
Så störande! Men för att utnytja kvällen så handlade jag mat. Kvällen var ju ändå förstörd. 
Och nu lagar jag matlådor. Så lite duktig har jag varit. 

 
Nu ska jag lägga mig i soffan och se på bonde söker fru. Haha. Älskar värmlänska på tv.
Idag har jag nog saknat sommaren lite extra...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback