Mys-Mitt-i-veckan-Onsdag

Har haft en väldigt mysig onsdag. Började med att jag fick krama om André innan han åkte till norge och jobbet. Sen pallrade jag mig iväg till jobbet. Mamma & Pappa kom och sa hejdå. De tog en tur till Thailand.
Efter jobbet fick jag en liten vänn-dos i form av Elin och Sara. Hälsade på Elin i hennes nya lägenhet. SÅ mysigt och fint! Satt i köket och bakade scones och de lärde mig att dricka te. Hela 2 koppar drack jag.  Lite stolt. Vi pratade om allt mellan himmel och jord. Jobb, skola, kärlek, hus, framtid, gymnasiet... ja det som fall oss in.
Skönt att få sitta och rabbla upp allt som kommer in i hjärnan med fina vänner. Verkligen guldkant på vardagen. 
 
Nu ligger jag & Knerten nerbäddade och ska sova. Torsdag imorgon och sen närmar vi oss helg!!
 
En kväll på Nösund med storasyster.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback