Lugn.

Idag skulle jag egentligen haft skola. Istället har jag haft sovmorgon, städat, slängt skräp, planterat blommor, gjort en grönsakssoppa, tvättat bilen, sprungit med mamma, kollat över ekonomin, stickat. 
Och klockan är bara halv 6! Det bästa är att jag känner mig så lugn. Inget som hänger över axlarna eller något som jag känner att jag måste prestera i. Jag kan bara ta det lugnt och göra det som faller mig in. Det var fruktansvärt längesedan jag kände mig såhär lugn och nöjd över mig själv. 
Det måste ju vara rätt beslut då. 
 
Nu ska jag fortsätta njuta av kvällen med ett fotbad och lite serier. Må bra dag. 
 
Min kärlek.
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Låter som en underbar dag! Man ska göra de som är bäst för en. Inte för alla andra! puss❤
Ps två mkt fina människor

2013-10-07 @ 18:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback