Långhelg.

Nu är min långhelg för den här gången slut. André och jag var och shoppade i Karlstad, eller mest André faktiskt :) 
Åkt på en förkylning, men i lördags tog jag ändå och storstädade huset i 4 timmar. Sen dog jag lite i soffan innan jag startade med en 3 rätters middag. I söndags firades min far och så hade vi tidigt födelsedags kalas för mig. Mormor, morfar, farmor och Lars kom på besök. Mamma var snäll och ordnade kalas för mig eftersom jag var förkyld. Fick massa fina presenter! På kvällen blev de middag och fira roar på farsdag. 
Idag har jag jobbat med en väldigt tät näsa. Men kämpade jag mig igenom dagen. När jag kom hem testade jag mitt nya monster-strykjärn som jag fått av mamma och pappa. Tillochmed kul att stryka nu :)

Nu vilar jag i nya morgonrocken och nya tofflor.
Hoppas att min näsa är utbytt tills imorgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback