Torsdag.

Tänk vad veckorna går. Jag har spenderat min måndag - onsdag i Kongsberg. Sista gången för det här skolåret. Övade övade övade BIO Eksamen. Man ser in på näthinnan med en lins och en lampa på huvudet, minst sagt lite komplicerat att få ordning på patientens öga, mitt huvud och linsen samtidigt. Fick bo hos Sanna för sista gången.
Igår körde jag hem efter eksemen i full bilkö genom Drammen. Har aldrig varit så fokuserad som då. Körde non-stop i 4 timmar. Sen fick jag kvällsmat av mamma och pappa.
Nu är jag på jobb, gör undersökningar och grejar.
Ikväll blir det en springtur i skogen..
Och nu fick jag precis mejl av läraren att jag klarade Eksamen med "glans". Nu blev dagen väldigt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback