Torsdag

Jag har haft fullt upp den här veckan. Jobbar och tränar, spelat golf, veckohandlat, tagit tidiga morgonpromenader, lunchat med Ronia, städat..
Ikväll efter jobbet gick jag in till mamma och pappa och fick kvällsmat. Mysigare än att äta själv :)
Idag på lunchen var jag tvungen att stilla mitt Sara-behov, så jag gick och våldgästade henne. Bäst att störa när hon tentapluggar, fick kaffe och sitta och tjöta i 40 min. Fick massa energi av den lilla stunden med en vän.'
Ikväll har jag storstädat och sen gick jag ner till sjön och satt där en stund. Kos.
Har plockat in massa liljekonvaljer och syrener, luktar så gott! 
   
 
Vi har börjat gräva inför utbyggnaden av altanen. Kommer bli så fint! 
Och min lilla köksträdgård börjar faktiskt växa - har inte dödat någon växt än! HA. 
Nu ska jag lägga mig i soffan och vila...man måste få vila ibland :)
 
 

Kommentarer
Postat av: sara

Ni har de så fint och mysigt! Tack för att du kom idag, verkligen saknat dig!<3

2013-05-30 @ 22:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback