Måndag

Idag har jag varit så trött... Ganska fullt upp på jobbet. Sen gav jag lite blod vid lunch, vilket inte gjorde att jag blev piggare direkt. Sköterskan sa till mig att jag inte fick träna - eller hon sa till mig att jag hade godkänd frånvaro från konditionspass idag. Och Bodyattack är väl en av de tuffaste konditionspassen jag vet, så jag fick snällt avböja. 
Istället har jag varit och gett Rabattkuponger till massa 80+ på konsums stämma eller något. Hem och fick i mig lite mat. Fick till min förtjusning se att André inte stängt sovrumsfönstret innan han åkte igår. KALLT...
Nu håller jag på och pluggar sen väntar en enorm tävtthög på mig. Ja, jag vet vart jag ska göra av tiden iallafall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback