Mina fina!

Ibland så glömmer jag bort hur mycket vänner betyder för mig. 
Riktiga vänner är svårt att få tag på. Men när man ses så är allt precis som vanligt. Skrattar, delar, pratar om allt mellan himmel och jord. 
Då mår jag bra. 
Man ska verkligen ta tillvara på sånna vänner! Ge kärlek och finnas där för varandra, oavsett vad det är.
Jag hoppas verkligen jag är en sån vän. För det finns inget viktigare!
 
Ikväll har jag haft en sån kväll. Med 3 utav mina närmaste vänner: Charlotta, Elin och Sara.
Man måste bara älska vänskap! 
 
 
Charlotta, Jag & Elin för ett par år sedan. Tänk att vi levt i stort sett hela vårt liv tillsamans. 
I Vått och torrt. Kärlek.
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Ni var banne mej söta redan då :)

2013-07-02 @ 10:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback