Torsdag.

Äntligen Torsdag! Längtat efter den här dagen, för då kommer André hem. Har varit lite jobbigt när vi har vant oss att setts under hela jul. Men vi kommer väl in i det så småningom.
Igår hade jag en jättebra dag på jobbet, jätte härliga patienter och allt flöt på bra. Storhandlade efter jobbet, phu.. Men nu finns det iallafall mat i kylskåpet. 
Tränade hemma och sen började jag städa, laga matlådor och skriva rapport. Ja man kan ju vara effektiv när man vill iallafall. 
Imorse väckte Simba mig med att han åt en näbbmus. Så gick upp 6 och tränade igen. Ingen idé att ligga och vrida sig och lyssna på det läskiga ljudet... 
Nu ska jag ta och åka och jobba igen. Ikväll ska jag minsann mysa med André!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback