Tisdag.

Nu hoppas jag att 2013 startar om och min lycka vänder. Det nya året har inte fått den bra starten som jag trott, men som sagt. Nu vänder det nog. 
Pappa har hjälpt mig massa med bilen och idag ska han visa upp skadorna för någon bilfirma. Det är ju bara plåt... (men ack så förbannad man blir).
Igår var det jobb och allt flöt på bra, har börjat med linstillpassningar nu. Kul med något nytt. Efter jobbet släpade jag med mig själv till HK och Bodyattackade, hade den läskigaste ögonmigränen jag haft någon gång på morgonen, såg inte vad jag skrev i journalen.. Men det gick över som tur är! Så träning var inte superkul att tvinga sig till.. Men efter uppvärmningen glömde jag allt och bara körde. Skönt att kicka igång Måndagen. 
Idag blir det jobb, har fullt upp idag så då kommer tiden gå fort. Sen ska jag prova på Bodystep + circuit. Om jag vågar...
Nu hör jag att mina små lurviga vänner har fått tag i något som låter oroväckande...
 
Och ikväll ser jag fram emot en telefondejt med fröken Falk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback