Onsdag.

En ny hektisk dag. Fullt ös. Lunchen var full med aktiviteter då jag hade lite att fixa med tills resan. Imorse fick jag sms av mamma att någon hade stulit pappas takbox, och i förrgår så snodde någon Micka & Andrés takbox... någon som fått dille på takboxar? Skit tråkigt att man inte kan ha saker ifred. Nu håller jag på att prata med Sanna lite - ska bli så kul att komma till Kongsberg och se alla igen. De senaste veckorna känns det som jag bara sett de på jobbet och mina två små lurviga här hemma. NU ska de minsann bli kaffedrickande och skitpratkvällar. Kos. Och en hel HÖG med plugg, Sanna har eksamen och jag måste ta tag i alla miljoner föreläsningar som vi har. Tur att Erle och jag kan slå våra kloka huvudet ihop under 2 veckors tid. Nej, dags att packa klart och hälsa på mamma & pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback