Klagaklaga land

Idag hade jag en patient som fick mig tänka lite extra. En patient som haft ett minst sagt tufft år. Men så sa hon alla dessa saker, så rätt! Hon var positiv, klagade inte utan tog tag i saker! Blev så sjukt imponerad över inställningen och all denna energi hon hade! Och här går jag och klagar över en rinnande näsa och hur svårt det är att packa! Skäms på mig. Man ska försöka vara lite mer positiv till saker, ge allt, leva & njuta. Ta hand om kärlek, familj & vänskap, man måste ge och ta, stötta och finnas där för varandra. Då tror jag man mår bra och kan bli en sån positiv & energirik människa som hon jag mötte idag! Nu ska jag vårda min kärlek till André genom ett telefonsamtal ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback