Torsdag

Nu kommer man snart in i rutinerna igen - därav lite mer bloggande kanske. 
Min semester har varit minst sagt underbar. Massa sol, kusten, båtturer, familj, vänner. Ja vi har haft det ganska bra. 
Att bo i skogen på sommaren har varit så skönt - morgondopp och sen en båttur på det. Ja man ska verkligen inte klaga. 
I Måndags började jag jobba igen. Trodde det skulle vara värre att komma in i rutinerna på jobbet men när man kom in i lokalen så kom allt tillbaka. Och jag har insett att jag verkligen tycker om mitt jobb. 
Efter jobbet igår så pumpade jag för första gången på säkert ett halvår. Var lite smart och la på löjligt lätta vikte... fast det gjorde fruktanvärt ont ändå. Men kanske klarar mig undan den värsta träningsvärken iallafall.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback