Torsdag

Idag har det varit en minst sagt slitsam dag. Eksamen 9-13, gick okej. Hoppas jag står iallafall... Men alltid svårt att hitta rätt känsla med MCQ, Sen hade vi paus i 1 1/2 timme innan nästa eksamen. En praktisk del. Phu, värre stress har jag aldrig varit med om. Hann inte skriva mitt bästa men knåpade ihop något iallafall. 
När jag kom hem dog jag i sängen lite, haft migrän hela dagen och eksamen. Erle och jag unnade oss en liten shoppingtur. Imorgon är sista praktiska! NU vill jag bara att klockan ska slå 10:10. Då är jag klar. Sen ska jag sätta mig på tåget och åka hem till André. 
Vi har 5 års dag idag, båda firat med eksamen. Hehe. Vi får fira ordentligt under helgen helt enkelt. Tänk att det var 5 år sen jag & Moa tränade stepp. Moa tvingade mig att tvätta håret innan jag tog GPS:en till Challa och fick Oxfilé av Roar + försaltade grönsaker. Haha. 
Nu ska jag läsa igenom oppaven inför imorgon och sen se på tv med tjejerna!
 
 
 
Älskar dig mest av Allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback