Söndag

Mormor ringde och saknade att jag skrev på bloggen. Bäst att skriva en rad :) den här veckan har jag helt enkelt inte hunnit. Jobbat 9-18. Kommit hem och ätit kvällsmat och sedan pluggat till 22, sen har jag däckat i min sköna säng. Nu sitter jag påväg till Kongsberg och jag vill redan åka hem igen. Ofta så känns det okej att åka, men inte den här gången! Vill bra vara hemma.. Men året sista skola, ska väl överleva 2 veckor. Men det kommer bli tufft. Dels från att plugga inför tentorna, och sen att vara ifrån André i 2 veckor. Från den positiva sidan så blir jag snart linsoptiker, få vara sambo med Sanna. Leka med vänner. Ja de blir nog bra, men längtar som sagt redan hem..
Känns som jag behöver semester från allt.

Idag fick jag kosa med den här lilla mysiga katten. Tine har fått en kattunge - så söt!! Va nära att ta med henne till Kongsberg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback