Snorig näsa

Efter 9,5 timmars sömn vaknar jag upp som en ny människa! Nu är det bara en väldigt tät näsa kvar av min mini-sjuka.
Så jobbet var 1000 gånger lättare idag. Har skrikit åt en dam i en timme (hon hörde lite dåligt..) Men hon var så söt så det gjorde inte något att jag fick skrika. Sen har jag hjälpt en kille att få linser - så kul att se när de klarar det.
Mamma kom och hämtade mig efter jobbet eftersom jag fortfarande är bil-lös. Tur att jag har så enormt snälla föräldrar som hjälper mig i vått & torrt. Med vad som helst!! Matpengar, skjuts till jobbet, pappa hjälper mig ringa alla gubbar som hjälper mig med bilen, fixar med bankgrejer osv. Världens snällaste!
I kväll har jag hälsat på farmor, ätit kvällsmat med mor & far, fixat lite med plock här hemma och nu är det vila i soffan!


En Tisdagsbild på min Kära!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback