Lördag

Vaknar upp ensam i min gamla lägenhet. Känns lite konstigt...
Vill åka hem nu!! Men det är en vecka kvar..Med mycket som ska igenomgås. Är nervös för eksamen nu. Hur kommer det bli på Onsdag?
Men kan ju bara göra mittt bästa. Klarar vi den inte så får vi göra omtenta i Agusti, och det käns ju inte som ett alternativ. Så satsar allt jag kan. Igårpluggade jag och Erle till 22..Sen unnade vi oss popcorn och tv med Elisabeth och Siri.
Sanna åkte iväg med den enda fungerande nyckeln så jag är fast här inne. Haha kan inte gå ut. Men det är väl bra så jag får läsa..

Kommentarer
Postat av: anita :-)

Stort lycka till med eksamen !
kram från oss i challa :-))

2013-04-14 @ 21:10:13
Postat av: Carro

hejja hejja kikket, you can do it!! :-) håller tummar & tår <3

2013-04-16 @ 14:20:12
Postat av: Moa

Hejja Kicki :D Du är så grymt duktig!!! Lycka till nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback