Helg..

Det är helt underbart att vara hemma i skogen igen! I Fredags kom André och hämtade mig i Kongsvinger och åkte hemmåt. Blev nästan lite blyg inför honom efter att inte setts på två veckor! Haha. Släppte dock ganska fort.
Jobbade Lördag. Sen hem och krattade i trädgården och städade hela huset. Skönt. + att jag handlade mat efter jobbet..
André och grabbarna var och spelade golf sen när de kom hem åt vi heta räkor och åkte till Sara & Ola, micka & André var också där. Drack lite öl (dock inte jag som körde) och hade det trevligt. Åkte hem vid 1 och somnade såå gott i vår säng (lite skillnad efter att sovit på madrass på golvet i 2 veckor..) Idag haar vi varit på golfbanan, lagat matlådor och sovit en tupplur. Nu ligger jag i soffan och känner mig lite små hängig ont i halsen och trött så ska sofa nu tror jag. Nu börjar jobbet igen!


Skulle inte vara dumt att vara på Rhodos en vecka igen..

Kommentarer
Postat av: Sara

Nej verkligen inte! :)haha, Vår härliga kroppshållning<3

2013-04-22 @ 09:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback