Underbara Tisdag.

Imorse vaknade jag av att Simba ville ligga och kosa på min arm...mysigt ändå tills han började bita mig. Antar att han lärt sig mina rutiner för klockan var 7 och jag skulle gå upp.
Var tydligen trött i morse för när jag kom till jobbet upptäckte jag att jag glömt mascara! Fint Kristin.
Jobbet flöt på.. Vet inte vart timmarna tog vägen men de försvann!
Var nära att avboka mig från träningen, jag var superlat. Men bestämde mig iallafall för att gå tillslut, mamma följde med hon också. OCH VILKEN tur. Otroligt härligt spinningpass, endorfinerna sprutade ur öronen på mig. 
Nu har jag kastat i mig en omelette och ska vila i soffan lite innan jag tar kvällen. 

Kommentarer
Postat av: anita :-D

Ønsker seg og kattepusene en super fin uke :-D
klem

2012-09-26 @ 00:33:10
Postat av: Anonym

Ønsker DEG

2012-09-26 @ 00:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback