FREDAG

Veckans bästa dag. Jobb9-18. Sen hem laga god mat och mysa med min man. 
Igår när jag körde hem från jobbet råkade jag köra på en katt :( Hoppas den klarade sig för den sprang över vägen och försvann.. Hade inte en chans att hinna stanna. Och jag som får dåligt samvete över att bilen står ute när det är kallt, ja då kan ni tänka er mitt dåliga samvete igår!! 
Men en katt har ju 9 liv... 

Jobbdagen igår var jätte kul! Inte så mycket bokat men dagen försvann fort ändå - monterade ett par glasögon i 3 1/2 timme.. haha Men de blev fina och jag klarade mig ifrån att repa glasen så då får man vara nöjd. När jag kom hem snörade mamma och jag på oss springskorna och ut i friska luften. Hade massa energi och flög fram genom skogen. Skönt!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Läskigt med katten.. Ha en jättebra fredag och helg fina du! KRAM

2012-09-21 @ 11:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback