Söndag

Helgen är över.. Känns iof som jag inte haft någon helg den här veckan. Jobbade igår och sen hem och gjorde matlådor och sen middag. Efter middagen hade jag och Andre riktigt lördagskos! Härligt! Idag har jag packat, tvättat o packat. Nu sitter jag på golfbanan, André måste få bli av med lite golfabstinens.. Ska sätta mig på tåget till Kongsberg kl 5. Kan inte fatta att det redan är dags att åka till Norgeland för att plugga igen. Men det ska bli kul att träffa Erle igen. Och så kommer jag bo hos Sanna och ha massa myskvällar med henne :) kos.
Ska se om min man slutat nörda sig nu..


Kommentarer
Postat av: anita :-)

Ønsker deg en fin skoleuke :-)
Så ses vi til helgen.
klem :-)

2012-10-21 @ 23:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback