Söndag

Nu sitter jag i min gamla lägenhet. Känns lite konstigt - men ändå väldigt vanligt. Sanna kommer väl snart. Mysigt att byta sambo :) Efter en kort helg, kom hem vid halv 11 i fredags och idag åkte jag hemmifrån halv 5. Men har hunnit med shopping i karlstad och en jättemysig kväll hos svärföräldrarna. Mamma,pappa, jag & andré var fär på middag. Supergod mat fick vi!! Som alltid.
Idag har vi haft vardagsstyr, städat, lagat matlådor och handlat. Fick lunch av mamma o pappa innan vi fick födelsedagsfika av farmor.
Så fllt upp har vi minsann haft. André åker bort till varmare breddgrader på Tisdag, han & ola ska iväg och njuta av värme och golf! Jag får vara i Kongsberg och grilla hjärnceller i kyla.Rättvist.
Nu ska jag läsa innan Sanna kommer hem.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback