Tisdag.

Redan inne på ny vecka. Helgen är över och den innebar fest med världens finaste vänner. Paket & massa vin :) I Söndags gjordes det inte många knop på kassåsen! Vila och sedan mys-kväll hos svärföräldrarna.
Igår var det fullt ös. Blev jätte trött innan kl 6. Sara kom och provade bågar - sen bar det iväg på Attack & VIPPS så blev jag super pigg. Hem och besökte farmor, till mamma&pappa och matade katterna där. Innan jag strykte all tvätt och plockade lite. Sen blev det sängen.
Idag har jag jobbat. Kul dag! Massa spännande ögon, får lära mig så mycket. Tycker om mitt jobb. Igår fick jag en kram av en gubbe som blev så glad efter min undersökning. Tycker om när patienterna är nöjda och glada. 
Fick hoppa träningen eftersom min mage inte alls ville vara med. I stället ska jag bli klar med min dumma skol-uppsatts!! Den ska in idag. Är otroligt trött på att sitta och skriva om linser nu. 
Och imorgon kommer mamma & pappa hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback