23 år.

För 23 år sedan föddes jag, en liten skrutt kom till värden. Hux flux så tvingade jag mamma att jag skulle få komma ut! Ville så gärna va en 89 istället för en 90:a.
Så blev det och det blev kanon-bra! :)
Började min dag med födelsedagsfrukost hos mamma & pappa. Vinkade hej då till dom. Lämnade lite blod på morgonkvisten och sen direkt till jobbet. Full rulle på förmiddagen.
Hade en synundersökning när Elisabeth knackade på och frågade om jag kunde komma ut i 2 min. Gjorde som chefen sa och där stod ett blomsterbud med en jättefin bukett rosor - min man han kan när han vill minsann!! Han gjorde hela min dag! 
Sen hade vi lite mini-fika på jobbet, fick en blomma av de också :) Och present av svärmor och svärfar + tine. 
Ikväll har jag efter lite hushållsysslor som mathandling och strykning legat i soffan och myst.
Och så ringde världens bästa Carro, som jag saknar dig! 

Nu ska jag sova. Haft en bra dag - nu längtar jag efter helgen så jag får fira med lite vänner!
 
En liten Kristinen.❤
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback