Vilken Semester!!

Härliga härliga Grekland. Semester när den är som bäst, familjen samlad, sol, mat i mängder, obegränsat med förfriskningar & sand på tårna.
Man kan ju inte annat än ha en underbar vecka då.
Nu är vi tillbaks i vardagen igen, eller försöker smått komma in i den iallafall. Jag är tillbaks i kongsberg för en kortvecka. Ska mest packa och träffa mina vänner + ett möte med vår vägledare.
Igår hade jag en fixar dag! Blev skriven i Sverige, fixade telefon & bredband till stugan, var hos näsdoktorn, mamma & jag köpte upp hela IKEA. Sen pyntade vi i stugan när vi kom hem.
familjen Richardson
Tack för en härlig resa mor & far.

Kommentarer
Postat av: Sara

Fina bilder, får se på mera:) måste komma till stugan nu!!! ;) puss

2012-05-29 @ 12:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback