9:maj.

Dagen är här. 1 dagen av 2....Praktisk eksamen.
Har varit ganska lugn, tills nu. (Fast det beror mest på att jag glömde mig VOLK lins på skolan igår, HOPPAS den finns kvar där!!)
Men klarar inte att läsa mer, hoppas att jag kan det som krävs. Idag ska vi disskutera kasus - vi får ett case som vi
ska sätta diagnos, behandling, uppföljning, diff.diagnod & prognos på. Hoppas verkligen
de kommer något som jag kan! Något borde jag väl ha lärt mig på dessa 3 åren.
Bara att bita ihop och försöka få fram all kunskap!
I eftermiddag är den här delen över. Sen tar vi det praktiska imorgon. Andas. Det är de jag ska ha fokus på idag.
Andas.
Ska leka att jag är lugn som en filbunke, och ta sensorerna med storm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback