7:maj.

Måndag igen. Upp 04:31 IGEN. Stackars André som gör det varje Måndag. Idag var jag faktiskt vaken hela vägen till Oslo. Måste vara för alla sov-timmar som vi sovit i helgen. Haft en aktiv helg: Massa Stug-fix, vi är snart i mål. Nu ska det bara upp lister i sovrummet, kakel i köket och in med vitvaror. + att lampor och el ska dras. Men det lägger jag på André.
Vi har hållt tidsplanen bra! Så på Fredag ska vi till Karlstad, jag ska ÄNTLIGEN få hämta hem min fina bil. Tänkte da med mig André in på IKEA och köpa lite grejer.
Men....det är inte fredag än. Först ska jag klara de 2 mest nervösa eksamen jag någonsin har gjort!
Idag har vi övat från 9-13:30. Nu sitter allt. bara inte nervositeten ställer till det.
Nu ska jag plugga innan trion ska plugga ihop i eftermiddag!
Vi är nära vårt mål, efter 3 års slitande...
Snart kommer jag & syster att sola i Rhodos. kos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback