3 maj.

Vilken dag. I och för sig så springer ALLA dagar bort från mig just nu. Jag förstår inte, det var ju nyss januari!
Skola kl 10 idag. Hade vägledning med våra fröknar på klinikken. De gav oss tipps och instruktioner tills nästa vecka. Det börjar komma upp för mig nu vad det är vi ska göra nästa Onsdag & Torsdag. Det avgör om jag får licensen eller ej. Det är ju inte hela värden om jag stryker, jag får fortfarande jobba, men under vägledning. Men man känner ändå att det pirrar i magen av tanken att gå igenom alla 7 poster och försöka visa att man faktisk kan det!
Vi har övat mycket idag och jag tror snart vi kan alla övningar utantill. Några timmar imorgon, sen ska jag ta helg. Vara med André och kosa!!
När vi kom hem från skolan bakade jag scones och Lisbeth & Erle kom över och vi såg en film. Jag somnade nästan på en stol, Erle låg i sängen och kramade en kudde och Lisbeth låg raklång i sängen och halvsov lite hon också.
Ja, vi är nog lite slitna gänget :)
Nu ska jag packa och fixa lite innan jag hoppar i säng.
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback