13 Maj.

Vilken intensiv helg. Fullt ös som vanligt. Känns som om en vecka på Rhodos med sol, bad, mat & golf kommer sitta fint efter detta heltiska vår.
I Fredags fick jag hem min pärla!! så fin så fin. Den passar mig. Skrattade hela vägen hem från Karlstad.
Sen hade vi fredagsmys hos Micka & André. Hockey och godis :)
I Lördags så var det full fart, jobbade i stugan. Målade klart lite saker, flyttade in alla vitvaror. Började städa av toalett och vardagsrum. Börjar ta sig! André gjorde klart all el i nästan alla rum.
I dag har vi spenderat dagen på golfbanan - Jag & André spelade mot Dan & Pappa,
Nya Soffan.
Vitvaror & Lampor på plats i köket.

Kommentarer
Postat av: Elin

Gud va fint ni får det:) längtar tills jag kommer hem och får se det på riktigt:)

2012-05-13 @ 19:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback