1 Maj.

Vilken fin dag! Jag, Erle & Lisbeth spatserade runt i strålande sol i en timme. Runt älven och det var vekrligen super mysigt. In i duschen, frukost och sen en promenad igen. Bachelor skrivande (lite surt att sitta inne när solen gassade där utanför fönstren) Men vi gjorde det vi skulle och nu är vi redo för möte med vår vägledare.
Vi tog lite ledigt och slutade halv 5!
Hem och snörade på mig springskorna och gav mig ut i fina vädret igen. Saknat löpningen, nu ska jag bara bygga upp kondisen igen så kommer det säkert bli bra!
Har tvättat 3 maskiner tvätt och nu är jag trött efter mina ynka 4 timmars sömn. Imorgon väntar en lång dag på Hibu igen. Snart eksamen...Men är förvånansvärt lugn!
Nu ska jag krypa ner i min säng och se på lite serier innan jag laddar kroppen & knoppen inför en ny dag.
saknar mina brudar där hemma i Arvika.

Kommentarer
Postat av: Sara

Saknar dig massa massa!! Tack för helgen. Gick bara för fort!:)

2012-05-01 @ 22:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback