Skype.

Sikken bra uppfinning! Jag har skypat med André, vinkat åt mina fina svärföräldrar.
Sen skypade jag med mamma & pappa. Fick se på bilder när mamma målat i stugan - både stol, soffa och spegel är klara. SOM jag längtar tills det blir juni och jag & andré kan få flytta in.
Sen fick jag se en trött Tiger...ville hellst att mamma skulle kasta in honom i datorn så han kunde komma och kosa med mig lite. Nästa helg blir det Tiger&elis kos.
Jag & Erle har pluggat i 4 timmar. Sen tog jag ett break och tog mig an löpbandet. Tänkte att jag börjar träna inför tjejmilen. Så klarade att springa 5 km under 30...men de måste nog bli bättre kondis på fröken Richardson så hon står ut i 30 min till. Det är så fruktansvärt psykiskt att stå på ett löpband och bara springa och se på klockan som tickar sakta sakta fram. Bättre och springa i skogen och se på träd som svischar förbi.
Nu ska jag fortsätta med mitt pluggande några timmar till. Sen ska jag, erle & ørjan se på film och ha lördagskos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback