Helg.

Vänner. Pojkvänn. Jobb. Plugg.
Svichade förbi som vanligt.
Jobbade Lördag - massa folk. Så skojj!
Sen kom Carro (åkte ända från K-stad för att se mig!) vi tog en lunch.
Pratade och bara va. Vänskap.
På kvällen var vi hos Sara & Ola som bjöd på en fantastisk kväll. Med
underbar god mat och mycket rödvin. Hahaa. Härliga människor!
Idag har det varit lite segt. André tränade golf, jag somnade på en parkbänk i solen.
Började min tågresa kl 5. är nu hemma. Dödshungrig så slänger ihop lite matlådor innan
jag ramlar i sängs!!
Två av helgens vänner :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Goding :)) blev för sent att ringa nu! Kämpa på i skolan så hörs vi under veckan med kalender i högsta hugg!! ;) Puss min fina vän <3

2012-03-11 @ 22:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback