Härliga Onsdag.

När Onsdagen kommer så är det inte längre kvar tills veckan är slut!
Förr var det alltid ett terrängpass och Grey´s anatomy på Onsdagar. Fin rutin.
Idag har vi en lång dag framför oss - 8-20.
Vi ska ge gärnet på Bachelorgruppen för att hinna bli klara med disskutionen. + imorgon.
+ öva + göra ett test. + en föreläsning på 50 sidor. Ja....vi har nog tt fördriva tiden med!!
Igår fick jag mejl av min kära vän Carro! Hon tyckte vi skulle springa tjejmilen + ett gäng andra tjejer.
Så bra initiativ :) Så nu ska alla bara bekräfta så kan vi boka upp oss inflör en tjejhelg i Stockholm!
Så nu har jag både Tjejmilen och Kortvasan som kommande mål! Ska bli kul. Hoppas min träningsglädje håller i sig.
Nu ska jag packa ryggsäcken full med mat så jag överlever den långa dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback