21/3

JAG är helt slut. Intensiv dag - kom hem lite efter kl 6 (idag igen)
Haft ont i magen hela dagen så fick i mig lite ris och tonfisk. Slog genast
upp mina böcker och startade pluggandet. Nu har jag skrapat ihop 3 timmar
idag iallafall. Bättre än inget! Faktiskt riktigt effektiv med tanke på att huvudet var en smula trött efter dagens bachelor jobb.
Ska lägga mig i sängen och fortsätta läsa. Kommer väl antagligen somna inom 5 min med föreläsningarna på huvudet.
Pratade med min mor som håller på att göra klart en soffa till stugan. Tror det kommer bli kanon-snyggt! En gamal soffa som blivit vit, och mamma ska klä om den med grått fårskinn. :)
Nej, nu ska jag sluta fladdra iväg med tankar om renovering och försöka fokusera på skelning och supresjon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback