2 Mars

Solen skiner idag igen.
Sitter inne med min kaffekopp och patologin.
Har precis haft en liten fajt med mina 2 katter. Tiger fångade en fågel som levde
och släpte loss den inne. Jag som ÄLSKAR fåglar...
Tillslut fick han med sig den ut när han insåg att jag inte var överförtjust..
Men sen tog Elis den döda fågeln och sprang in med den och gömde sig under soffan.
Tog en stund innan jag fick med mig båda katterna ut ur fin rummet. PHU.
Fågeln ligger kvar....Jag hatar fåglar och har inte någon större lust att börja få ut en död fågel ur
huset. Usch. Hela jag skakade av en liten fågel. Hm. Fågelfobi.
Det värsta är att nu sitter Tiger på span igen vid fågelstugan. SNÄLLA kom inte in med en till fågel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback