1 Mars

OCH SOL. Våren är här. Jag målar naglarna i pastellfärg och njuter en smula.
Läser fortfarande i min tjocka perm, fick sovmorgon till halv 8 idag.
Har 2 katter som vill kosa i mitt knä. Dricker kaffe och känner mig en smula glad.
Var hos Sara igår, Micka var inom en tur innan hennes träning. Skönt att bara sitta och
tjöta.
Mamma & Jag ska åka till K-stad i eftermiddag. Förnya min garderob som har sett likadan ut sedan
2008. Har en känsla av att  vi kommer trilla in på en och annan inredningsbutik - ska ju börjas i tid.
Skulle ha viljat träffa fröken Falk. Men hon jobbar sent. Vi har inte setts sedan....jag vet inte när?
Får skype-dejta snart.
Kanske hinner med en kaffe med fröken Öhlin iallafall - när vi har paus i shoppandet!
Bäst att återgå till mina sjukdomar....Så jag blir duktig optiker och kommer in på Mastern.
Kul med patologi tycker Elis.

Kommentarer
Postat av: Carro

Nästa helg på lördag är det spikat!! <3

2012-03-01 @ 15:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback