Njuter.

Jag försöker att få in att det närmar sig slutet med stormsteg!
Men det är otroligt svårt. Känns verkligen som vi kommer säga hej då för sommaren och ses igen i Augusti.
så jag njuter lite av att vara student med fina vänner runt mig.
Idag har vi övat framføring, MED mikrofon. Inget jag längtar efter..... Men imorgon är det över och vi är den 2:a gruppen som ska framføra så vi blir klara med det tidigt!
I eftermiddag har jag solat, ätit jordgubbar och ikväll har bachelorgruppen varit ute och ätit. Ett glas rött och en carbonara slog jag till med.
Nu ska jag sova och ladda inför morgondagen med Bachelorframføring och sedan Bal/Avslutningsfest på kvällen. Kommer bli en kanondag!!
Och på Torsdag ska jag klä på mig Sverigedräkten och ta emot mina betyg & min optiker licens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback