11 juni.

Måndag igen. Helgen har varit alla tiders. Har sovit på kassåsen. Älskar redan att bo med André!
Fast vi har märkt hur beroende man är av internett & Tv. Men de kommer förhoppningsvis under veckan.
Flyttat, handlat massa saker och dolat. Hade Fredagsmys med vänner.
Livet är härligt.
Idag fick jag mejl och jag kom in på Masterutbildningen!! Wohoo! Då blir det ännu mera skola de närmaste 4-5 åren. Fast på deltid, så kommer vara här i Kongsberg 3-4 veckor per termin. Kommer bli skönt att ha Linskompenatsen redan nästa April!!
Nu ska jag flyttstäda, sen väntar Tacopaj & Tjejmys ikväll.
FIN FINT appelsinträd jag fick av kusin Frida igår. Så sött :)
Nu ska jag inte döda det bara.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback