Ny vecka.

Helgen har varit kalas. Spelade golf tävling mot killarna! Gissa vilka som vann?
Jag & Sara! Med Micka som caddie kunde ju inget gå fel. Oavgjort efter 9 hål så vi fick avgöra på ett extra :)
Sen blev det bryggan med mat & drinkar. Sov hos Micka och André. Grabbarna åkte till Årjäng för golf. Jag var hemma och hade en ledig dag. Matlagning, läsa bok i hängmattan, baka och fick besök av Maria&Per med barn. 

Jobbdagen idag har varit bra, tog tag i en hel hög med jobbiga samtal som jag fick undan. Skönt. Birgitta kom tillbaka efter semestern :)
Tog mig ut på en springtur när jag kom hem, 9 km i delvis spöregn! På hemvägen så hittade jag så mycket smultron att jag inte kunde springa förbi. Plockade 2 strån! Sommar i skogen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback