Torsdag.

Ingen bra dag. Sedan igårkväll så har jag mått illa. Vaknat en miljon gånger i natt, ska jag gå och spy? Nej, vatten och sova! Det hjälper. Upp halv 7, kom knappt upp ur sängen - likblek i ansiktet. Försökte äta frukost, men de var inte så lockande.
Men var en viktig dag i skolan så tvingade mig iväg, i 2 1/2 timme plågade jag mig innan jag insåg att det inte var någon idé, lärde mig inget alls för kunde inte hålla fokus. Mådde mest illa och försökte hålla fokus på min vattenflaska så jag inte skulle kaste opp.
Fick helt enkelt gå till läraren och säga att det inte funkade, jag fick gå hem. Den längsta vägen hem jag varit hem om. Spydde så fort jag kom innan för dörren och nu ligger jag i sängen. Sova.
Hoppas de här räcker med sjuka!! inget mer nu...

Kommentarer
Postat av: Anita :-)

Krya på dig :-) önskar A & R

2012-01-19 @ 15:39:26
Postat av: Anita :-)

Krya på dig :-) önskar A & R

2012-01-19 @ 15:41:06
Postat av: Carro

Gummsan!! Krya på dig <3 Massa kramar på avstånd ;)

2012-01-19 @ 17:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback