Onsdag.

Skön dag. Skola 8-14. Lärde oss om svagsynta och fick testa hur det var att vara svagsynt.
Sen jobbade vi med bachelorn innan vi åkte hem och jag, Lisbeth & Erle startade projekt muffinsbak!
Hehe. Gick sådär. De blev inte så fina, men ack så goda ;)
Har enorm träningsvärk i låren efter min timme på löpbandet igår. Länge sedan jag sprang med andra ord.
Men det gick som ett ståhej när jag väl kom mig upp på bandet. Tyckte inte det var tråkigt en enda gång.
Sen belönade jag mig med kaffe hos Sanna, timmar pratandes om allt och inget. Planerade Gottlandsresa till Sommaren.
Nu ska jag slänga in lax i ugnen, blev så sugen på fisk!! Sen ska jag iväg på stepp ikväll och packa.
Imorgon blir det hemfärd igen :)
Jag & André´ska dra el och fixa i stugan i helgen. När båda är hemma och inga andra planer inbokade! Mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback