Måndag.

Helgen har varit helt underbar.
Fredagsmys med mamma och pappa, Tiger&Elis.
Lördag var slapp, bakade sockerkaka, såg på skidor. På kvällen åkte vi till Sara & Ola och åt tacos, tjöta och såg på film. Otroligt mysigt.
Igår var vi i charlottenberg. Jag fick köpa nya vinterskor eftersom mina fick i sönder i Lördags. Skidor och bokläsning.
Idag tog vi lite sovmorgon. Åkte inte förrän kl 7. Så skönt.. Var helt död hela vägen trotts massa vila under helgen. Halsen sved och mådde sådär. André körde mig till hans hybel, orkade inte åka mer just då. Så somnade i hans säng mens han åkte till jobbet. Vaknade för 15 min sedan. Vad händer med mig? Sover hela tiden.
Nu ska jag ta en kaffe och apelsin. C-vitamin är viktigt. Plugga Binokulärt syn.
Åker tillbaks till Kongsberg i eftermiddag/Kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback